poniedziałek, 30 maja 2011

love kickstars again !♥

siemanejroo <3 
oeeesu , mam fazy na piosenki, które dawniej słuchałam !
pozdrawiam miło spędzony dzień najpierw z Pauliną <3 
później z Erykiem, Soff i Olami ! <3
czekam na nasze piękne fooocie hahhhahaha
boshe, ale mam chrype -.-
wybaczcie, że nic nie pisałam, ale coś się zjebało na blogspocie i nie mogłam wstawiać w ogóle zdjęć -.-'
 nie chce już chodzić do szkoły :<  TAK W OPÓR !
KURWA JEGO MAĆ ! znowu sie coś zjebało i za to video nie moge wstawić ! wrrrrrr
pierdole, wstawiam fotkyy z sesji z Kamą <3
+ wracaj jush do mnie kocie bo w opór tęsknie <3<3<3
FOTECZKYY :

sesja z Kamą26.05.11r. 

<3<3<3
the xx - islands
wreszcie znalazłam tą piosenkę ! hihiihi
xo xo Konopka <3

7 komentarzy:

  1. TO TY TU PRZYJEZDZAJ! <3333
    + tesknie bardzo .. : <
    i generalnie to kocham te zdjecia <3
    sliczna jestes

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym w opór ;<
    + ja też!
    ja tesh je kocham ihihih
    nie prawda

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaa...Cudne fotki!


    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  4. b.fajne zdjęcia, tylko czemu takie malutkie? zwiększ rozmiary bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy blog :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :* zapraszam do mniee :)

    OdpowiedzUsuń