niedziela, 22 maja 2011

take it off ♥

haay <3 
na blogu już wszystko chyba ogarnęłam ( :
hiehie. w sumie sporo mi to czasu zajęło, ale się udało.
jestem tak w opór zmęczona. ogarnę pokój, pójdę się kąpać i ide w kimę.
opór.
wybaczcie, że ciągle piszę posty, ale mi się nudzi xd
chciałabym już wakacje, tak strasznie :< 
chillout na plaży nad zegrzem z zimnym drinkiem, zajebistymi ludźmi i muzyką <3
mrrr. <3 tak mi się marzy ten widok !
do czasu kiedy nie znudzi mi się blog postaram pisać się chociaż 3 razy w  tygodniu ;>
ciekawe jak z tym długo wytrzymam, lolz.
właściwie lato jeszcze się nie zaczęło, a ja już jestem dosłownie CAŁA pogryziona przez komary, dziękuje pozdrawiam. Osobiście zaczynam mieć troszkę dość tych upałów,a  to dopiero początek </3
jutro na zdjęcia z Kamą <
nie moge się doczekać hiehiehie.

Żarów/Wrocław kwiecień 2011:




New look - hair :
 2 part

1 part


Najpierw wyszedł kurczakowo-pomarańczowo-platynowy kolor, przyznam szczerze, że byłam załamana moim wyglądem, mimo, że wiele osób mówiło, że jest dobrze, postanowiłam pojechać po druga farbę żeby naprawić kolor.
Po drugim farbowaniu kolor zrobił się śliczny, jasny, słoneczny blond <3 

opór faza na: 
Keri Hilson ft Nelly - lose control 

+ na koniec:
ogarnijcie ten blog <3 po prostu się zakochałam !

pozdraawiam serdecznie i żegnam!
                                    xoxo Konopka 

6 komentarzy:

  1. ja też nie mogę się doczekać <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,że mnie nie dopadły jeszcze komary,bo cała od razu puchnę jak mnei jakiś delikwent ugryzie :< a włosy masz super

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam to samo, jestem cała w bąblach -.- i do tego uczulenie na meszki </3 umieram po prostu
    +dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń