środa, 25 maja 2011

what about us ♥

witaaam <3
łoo ja pierdole. ale jestem zmęczona. dzisiejszy dzień mnie po prostu dobił -.-'
 nie dość, że jestem w opór wkurwiona, jutro będę miała lipe w szkole, zaraz zapierdalam z matmą bo mam sprawdzian do zaliczenia, miałam biegi na 100m -.- no oczyffko, nie ma to jak biegać i się dusić, a ja kurwa mówiłam, że to jebane zwolnienie jest ze WSZYSTKICH biegów i ćw obciążeniowych,a ta swoje. lolz. cały dzień mam teraz niedotleniony mózg i boli mnie głowa.DZIENA <3 -.-
pozdrawiam serdecznie i gorąco. 
mam ochotę jebnąć się na łóżko i przespać ten czas do piątku - OPÓR!
jutro chyba znowu na zdjęcia, z tym , żę z Kamą , ale nie jestem pewna, w piątek balet, w sobotę zdjęcia z Marysią <3 ,a później balet , niedziela pewnie cziluje na działeczce hyhyhy. 
takie weekendy mi odpowiadają (: chociaż w sumie, to każdy tak teraz wygląda, no ale oks. xd
muszę poszukać mojego starego bloga! zajebiściee -.- znalazłam, ale ŻADNE ze zdjęć nie działa </3 




raybany + lustrzanka + photoscape =
chwilaa,zaraz dodam więcej zdjęć, ale coś się jebie na blogspocie -.-'
inne będą w następnej notce z tego dnia
wszystkie zdjęcia mojej roboty, od początku do końca :D

xo xo Konopka :*

2 komentarze:

  1. jutro na 100pro się spotkamy . ^^ <3

    ustalimy wszystko na fb albo smsy <333

    OdpowiedzUsuń
  2. okok ,ale bardziej ok 16 bo jest dzień matki i te sprawy xd <3

    OdpowiedzUsuń