niedziela, 22 maja 2011

would save me from you? ♥

jestem wkurwiona w opór, pozdrawiam dziękuje.
dzisiejszy dzień pierdole spędzam w domu tak jak planowałam, na razie jest <ok>
dobra noc z Urbanek <3 loveforever po prostu hihih :*
pozdrawiam ekype z olszyny na wczorajszym melanżu w młocińskim <3 
zrobiłam banerek w fotoszopie jak mi się nudziło dziś. 
wgl chyba wrócę do mojego dawnego hobby - o ile znajdę na to czas.. 
bo w sumie z tym może być mały problem -.-'
dziś uczę się geografii, polskiego </3
przejebane. amen.
mam ochotę mieć wyjebane na cały świat i iść spać, ale nie chce mi się ruszać dupy na łóżko xd
lolololololololol.
boshe, chce tak w opór iść na zdjęcia ;< ale nie ma kiedy i z kim </3
foals - balloons <3
pierdole, wracam do starego trybu życia i chuj wam w dupe <3





żegnam was <3
              xo xo konopka :*

2 komentarze:

  1. śliczne są te zdjęcia <3
    + też chcę zdjęcia , ale też nie mam z kim iść. :< -,- możemy iść razem kiedyś mordko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no, mi też się w opór podobają <3
    okkk , to pójdziemy tylko masz aparat ? :*

    OdpowiedzUsuń